Cercul Pedagogic Sighișoara – Clasa a IV-a
Provocări digitale clasa a IV-a
Scopul
activității:
Valorificarea resurselor digitale prin crearea unui labirint interactiv pe Genially, care să includă jocuri și aplicații propuse de cadrele didactice participante la activitatea Cercului pedagogic al învățătoarelor, clasa a IV-a.
Obiective:
Ø Implicarea cadrelor didactice în
realizarea unui produs digital colaborativ;
Ø Descoperirea și aplicarea unor
instrumente digitale educative;
Ø Consolidarea cunoștințelor prin
jocuri interactive;
Ø Promovarea metodelor atractive și moderne de predare-învățare.
Descrierea
activității:
1. Fiecare cadru didactic participant
va crea o resursă educațională folosind una dintre platformele digitale (ex.: Wordwall,
LearningApps, Kahoot, Quizizz, Jigsaw Planet, etc.).
2. Jocul trebuie să fie creat pentru
disciplinele prevăzute în Planul-cadru al clasei a IV-a.
4. Toate link-urile vor fi integrate într-un labirint digital interactiv pe Genially.
Modalitatea
de desfășurare la Cercul Pedagogic:
Ø Prezentarea produsului final „Jocuri
și provocări digitale”;
Ø Navigarea împreună prin labirint și
testarea jocurilor;
Ø Discuții despre aplicabilitatea
fiecărei resurse la clasă;
Ø Feedback comun privind utilizarea
instrumentelor digitale.
Evaluare:
- Ø Gradul de implicare al cadrelor
didactice;
- Ø Calitatea și varietatea jocurilor
propuse;
- Ø Impactul asupra motivației și creativității elevilor.
👉Astfel, fiecare cadru didactic are o contribuție
clară, iar produsul final – labirintul digital interactiv – devine o
culegere modernă și atractivă de resurse digitale pentru clasa a IV-a.
Am încercat și noi, clasa a IV-a, de la Școala Gimnazială Apold jocurile:
Importanța resurselor educaționale digitale în activitatea didactică- referat

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu