Cerc Pedagogic Sighișoara

 Cercul Pedagogic Sighișoara – Clasa a IV-a

Provocări digitale clasa a IV-a

Scopul activității:

Valorificarea resurselor digitale prin crearea unui labirint interactiv pe Genially, care să includă jocuri și aplicații propuse de cadrele didactice participante la activitatea Cercului pedagogic al învățătoarelor, clasa a IV-a.

Obiective:

Ø  Implicarea cadrelor didactice în realizarea unui produs digital colaborativ;

Ø  Descoperirea și aplicarea unor instrumente digitale educative;

Ø  Consolidarea cunoștințelor prin jocuri interactive;

Ø  Promovarea metodelor atractive și moderne de predare-învățare.

Descrierea activității:

  1.     Fiecare cadru didactic participant va crea o resursă educațională folosind una dintre platformele digitale (ex.: Wordwall, LearningApps, Kahoot, Quizizz, Jigsaw Planet, etc.).

 2.     Jocul trebuie să fie creat pentru disciplinele prevăzute în Planul-cadru al clasei a IV-a.

   3.     Link-ul jocului/aplicației va fi completat în formularul Google:

4.     Toate link-urile vor fi integrate într-un labirint digital interactiv pe Genially.

https://view.genially.com/68c2bb0a34c23de1c13e6ca9/interactive-content-cerc-pedagogic-clasa-a-iv-a-sighisoara

Modalitatea de desfășurare la Cercul Pedagogic:

Ø  Prezentarea produsului final „Jocuri și provocări digitale”;

Ø  Navigarea împreună prin labirint și testarea jocurilor;

Ø  Discuții despre aplicabilitatea fiecărei resurse la clasă;

Ø  Feedback comun privind utilizarea instrumentelor digitale.

 Evaluare:

  • Ø  Gradul de implicare al cadrelor didactice;
  • Ø  Calitatea și varietatea jocurilor propuse;
  • Ø  Impactul asupra motivației și creativității elevilor.

👉Astfel, fiecare cadru didactic are o contribuție clară, iar produsul final – labirintul digital interactiv – devine o culegere modernă și atractivă de resurse digitale pentru clasa a IV-a.

https://view.genially.com/68c2bb0a34c23de1c13e6ca9/interactive-content-cerc-pedagogic-clasa-a-iv-a-sighisoara 

Am încercat și noi, clasa a IV-a, de la Școala Gimnazială Apold jocurile:




Activitatea este inclusă pe GRAFICUL ACTIVITĂȚILOR METODICO ȘTIINȚIFICE învățământ primar - secția romana -anul școlar 2025-2026 


Importanța resurselor educaționale digitale în activitatea didactică- referat

 


Putem folosi codul QR și să descăcăm imaginea pentru clasă:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu